Thursday, December 3, 2009

family day

huhu..besarnya keluarga aku. Sbnarnya best ada adik berdik ramai. Klau berkumpul pening kpala.. mcm2 ragam. Masa ni aku punya planning gi cameron pening giler. duk fikir umah mana nak sewa sbb hotel full. maklumla cuti sekolah. Nasib baik teringat kat makcik yg mana aku penah sewa dulu umah dia. Nasib aku lagi baik sbb umah makcik tu besar. Bleh tampung keturunan Mohd Ridzuan (Abah aku) yg ramai ni.



Aku rasa dgn adanya fmly day, leh rapatkan hubungan kami sekeluarga. Ya la, masing2 sibuk. Jmpa jarang2 skali. apatah lagi klau nak kumpul semua adik beradik. Klau musim raya blum tentu bleh kumpul sebegini.






Masa ni jgn ckp la. Bermasalah tul dgn ank2 buah aku ni. Dah la ramai. Semua nak aiskrim..Kecoh. Kdg2 malu gak kat org ramai. Semua mengamuk nak dulu. Xleh sabar langsung.

Aku harap di masa akan datang, masih ada peluang untuk buat fmly day sebegini. Insya Allah.


















No comments: