Tuesday, April 27, 2010

catatan harian je

hari ini aku bersemangat macam biasa...keletihan pun xde. sbb apa? mgkin semlm bermain bola jaring, peluh keluar jadi badan rasa sihat.
tapi mlm tadi tido xlena padahal klau nak ikutkan penatnya main bola jaring, termasuk bola tampar wlpun bola tak pernah aku dapat..hehehehe. bukan apa bola tmpar ni aku sensitif sikit, takut wei..bahaya main bola tampar ni. takut mengalami kecederaan fizikal. tak tahan nak tanggung kesakitan.
aku baca buku sampai tgh mlm tapi kul 2 aku terjaga. xbleh tido dah.. aku puas fikir why aku xbleh tido?
tapi mlm tadi jarang2 skali berlaku dalam kehidupan aku..klau nak kira seumur hidup aku dah nak masuk 26 tahun ni, mlm tadi aku bgn mengadap yang Esa, hati tenang. xde apa yang aku minta dari Dia, hanya aku mahu keberkatan hidup..aku hanya termenung saja atas sejadah kuning berbaldu ( yang aku beli kat Mekah...nak mention kat sini sejadah beli kat Mekah moga2 biar rajin sembahyang..hehehe)
p/s : tak sabar nak tunggu umi dgn abah dtg hujung minggu ni... tapi aku nak bwa diorang pi jalan2 kat mana ek? kat alamanda???hmmmm..tgk la

No comments: