Thursday, January 1, 2009

happy new year & hadiah thn baru

slmt thn baru..spt thn2 lepas, aku mnyambut thn baru di KL. Walaupun ramai berpusu-pusu ke Dtaran Mdeka, The Curve, KLCC tapi aku...lebih senang duk rumah..tgk bunga api pun melalui tv. klau nk tgk secara live, keluar je kat koridor flat..dari jauh dah boleh nampak merata2 percikan bunga api..
Mlm itu aku tunaikan solat sunat dan memanjat kesyukuran, aku masih diberi umur panjang dan menjalani rutin harian aku spt biasa.

Aku bersyukur thn ni sbg penutup 2008, aku menerima hadiah cabutan bertuah tv samsung LCD 32'..sempena makan kuaci dan menang hadiah. sbnarnya aku pun xsangka dpt hadiah ni..klau ikutkan seumur hidup aku tak pernah bertuah pun..

apa impian aku thn 2009? tiada apa yg aku mahukan selain kehidupan yang lebih baik dan sentiasa bersyukur dgn RahmatNYA.

No comments: